Do you know the poem to a haggis?

The first verse of Address to a Haggis by Robert Burns is: Fair fa' your honest, sonsie face, Great chieftain o' the pudding-race! Aboon them a' ye tak your place, Painch, tripe, or thairm : Weel are ye wordy o'a grace As lang's my arm.